خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

آرشیو مطالب
Archive

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

ماسک برای حجم دادن به مو
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:44

ماسک برای حجم دادن به مو

ماسک برای حجم دادن به مو : اگر شما هم از افرادی هستید که می خواهید هم سلامت باشید و هم زیبا می توانید از مواد طبیعی کمک بگیرید ، دقت داشته باشید لازم نیست همیشه برای مراقبت نمودن از پوست و مو هزینه های زیاد پرداخت کنید و مواد شیمیایی گران قیمت بخرید یا ساعت ها در آرایشگاهها به سر ببرید بلکه روش های ساده و خانگی نیز وجود دارد که می تواند به کمکتان بیاید.

ماسک برای حجم دادن به مو

ماسک برای حجم دادن به مو

آیا تا به حال در منزل خود ماسک مو ساخته اید؟یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی در سلامت مو داشته باشد ماسک های مو هستند.شما با تهیه کردن این ماسک ها می توانید بسیاری از مشکلات موی خود را برطرف نمایید و به بهبود وضعیت موها کمک کنید.یکی از شناخته شده ترین ماسک ها ، ماسکهای هستند که در خانه تهیه می شوند زیرا هیچ گونه مواد شیمیایی نداشته و غالبا تاثیر فوق العاده ی دارند.

روش تهیه ماسک برای حجم دادن به مو

برای اینکه یک ماسک مفید برای حجم دادن به موهایتان تهیه کنید می توانید خودتان دست به کار شوید و خیلی ساده در خانه هایتان این ماسک را آماده نمایید.
برای شروع باید ژلاتین ، شیر گرم ، پودر کاکائو ، زرده تخم مرغ را داشته باشید.برای تهیه کردن این ماسک ژلاتین را در شیرگرم بریزید و رقیق کنید و فرصت بدهید تا چند دقیقه ی بماند بعد پودر کاکائو و تخم مرغ را به آن اضافه نمایید و خوب مخلوط کنید. ب

ه همین سادگی ماسک آماده است شما می توانید ماسک را روی موهای خشک بریزید و کاملا به تمام موها آغشته نمایید و بعد با یک کلاه پلاستیکی آن را بپوشانید تا کمی گرم شود.پس از گذشت تقریبا یک ساعت شما می توانید با شامپو و آب خنک موهایتان را بشوید. زمانی که میخواهید موهایتان را خشک کنید سر را به سمت پایین بگیرید و خشک نمایید تا شاهد حجم زیاده موهایتان شوید.

کلنیک کاشت مو زلفینه آماده ی ارائه خدمات خود به تمامی مراجعه کننده گان است . مشاورین ما شما را با نحوه ی کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت مو و … آشنا می کنند و راهنمایی های لازم را در خصوص این امر به شما ارائه می دهند

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

بازدید : 776
برچسب‌ها :
تاثیر ابروها در زیبایی صورت
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:42

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

تاثیر ابروها در زیبایی صورت : هر فردی دارای فرم خاصی از صورت است و لازم است که مدلی از ابرو را انتخاب کند که با صورتش مناسب باشد پس نمی توانیم بگوییم که برای همه یک مدل ابرو تناسب دارد و زیبایی را به او می بخشد .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

چه کنیم تا ابروهای پر پشتی داشته باشیم

اگر می خواهید ابروهایتان را پر پشت کنید می توانید از داروهای که در داروخانه موجود است استفاده نمایید . البته برخی از این داروها مانند روگن و ماینوکسیدیل موضعی هستند و سبب می شوند که رشد و تقویت فولیکول ها انجام گردد .تاثیر ابروها در زیبایی صورت آنقدر زیاد است که با کمی کم پشت شدن ابروها تاثیر آن در صورت زود دیده می شود . اگر که دوست ندارید از مواد شیمیایی استفاده کنید می توانید از مواد طبیعی برای پر پشت کردن موهایتان استفاده نمایید .

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

در ادامه این پست به معرفی برخی از داروهای گیاهی پرداخته ایم تا شما بتوانید برای پر پشت کردن ابروهایتان از آنها استفاده نمایید.

انواع گیاهان دارویی برای پرپشت کردن ابروها

وازلین و روغن زیتون

اگر می خواهید ابروهایتان پر پشت شود می توانید از وازلین استفاده نمایید. بدین صورت که در روز ۲ بار (هنگام صبح و بعد از ظهر) وازلین را به ابروهایتان و اطراف چشمتان بمالید. البته پیش از اینکه بخوابید می توانید از روغن زیتون برای پر پشت کردن ابروهایتان استفاده نمایید شما با اینکار موجب می شود که ابروهای ریخته شده دوباره رشد داشته باشند. زمانی که ابروهایتان دوباره شروع به رشد کرد می توانید از روغن زیتون و وازلین دیگر استفاده نکنید .

ژل آلوئه ورا

این ژل خواص متعددی داشته است و علاوه بر اینها می توانید برای ابروهایتان از آن استفاده نمایید. برخی از افراد به علت بسته شدن فولیکول هایشان ، ابروهایشان ریخته است که می تواند استفاده از این ژل سبب پاک شدن پوستشان شود .
روغن نارگیل و بادام شیرین : اگر می خواهید به رشد ابروهایتان کمک بگیرید می توانید از ماساژ ابرو با روغن بادام شیرین و نارگیل استفاده نمایید.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ را روی ابروهایتان بمالید و اجازه دهید که پنج دقیقه ی روی پوست شما بماند .

لیموی تازه

ماساژ ابرو با لیموی تازه می تواند سبب شود که ابروهایتان تقویت گردد.

تغذیه سالم و صحیح

اگر ویتامین E و A و کلسیم در بدن با کمبود روبرو شده باشد موجب ریزش مو می شود.قبل از هر چیزی باید تغذیه سالم وصحیحی داشته باشد.

ابروی مناسب برای هر صورت

اگر از افرادی هستید که صورت کشیده دارید باید ابروی گرد و هلالی داشته باشید و اگر صورتتان گرد است ابروی با قوس تیز برای شما مناسب است . افرادی که صورتشان قلبی است باید ابروی صاف و صورت های بیضی ابروی متوسط(نه خیلی صاف نه خیلی گرد) داشته باشد .
در نتیجه می توانیم بگوییم که ابروهای کلفت و پرپشت برای هر نوع صورتی مناسب تر است . اگر ابروهای شما پرتر باشند چهرتان جوان تر به نظر می آید و ابروهای باریک سبب می شود سنتان بیشتر نشان داده شود پس دقت کنید زیادی از حد ابروهایتان را باریک نکنید .
اگر برای مرتب کردن ابروهایتان از موچین استفاده می نمایید بهتر است هر بار یک ردیف از ابروهایتان را بردارید تا زیادی از حد نازک نشود و هر بار که یک ردیف بر می دارید از فاصله دور ابروهایتان را نگاه کنید تا دقیق تر بتوانید صورتتان را بررسی نمایید البته فراموش نکنید که ابروهای وسط را زیادی از حد برندارید .
همواره به شما توصیه می شود این فاصله از سه ونیم سانتی متر بیشتر نکنید زیرا هر چقد فاصله بیشتر باشد قسمت بالای بینی شما نیز بزرگتر دیده می شود و در نهایت صورتتان چاق تر و پهن تر جلوه میدهد . هر چقد بتوانید فاصله بین ابروها را مناسب تر و منطقی تر تعیین کنید می توانید چشم ها را بزرگتر و بینی را خوش فرم تر نشان بدهید .

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

همانطور که گفتیم ابروها تاثیر به سزایی در داشتن صورتی زیبا و جذاب دارند و زیبا بودن آن ها اهمیت زیادی را برای افراد دارد . بنابراین افرادی که از کمبود مو در ابروها یعنی به عبارتی موهای ابروهایشان کم پشت است می توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند . روشی سریع و تاثیر گذار در پر پشت شدن ابروها کاشت ابرو است که تا حدودی توانسته مشکل کم پشتی ابرو ها را رفع کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه سر بزنید . و با نحوه ی کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و .. آشنا شوید .

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 719
برچسب‌ها :
مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:37

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا : اگر قصد دارید پوست خود را به صورت طبیعی مرطوب نمایید می توانید از گیاه آلوئه ورا استفاده نمایید . این گیاه بسیار در درمان خشکی پوست و آفتاب سوختگی موثر می باشد . شما می توانید برگ آلوئه ورای تازه را از عطاری ها تهیه نمایید و مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا را امتحان کنید .

نکته مهم :

پیش از اینکه بخواهید از آلوئه ورا استفاده نمایید حتما باید با پزشک مشورت نمایید که نسبت به آن واکنش های آلرژیک نداشته باشید زیرا الوئه ورا ممکن است با دیگر داروهای گیاهی یا مکمل ها عوارض جانبی به دنبال داشته باشد .

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

خواص برگ آلوئه ورا

استیون دی می گوید که روشی کاملا طبیعی برای مرطوب کردن پوست،استفاده از گیاه آلوئه ورا است.گیاه آلوئه ورا تشکیل شده از ۹۹ درصد آب و یک درصد ژل می باشد. این ژل از مخلوط گلیکوپروتئینها و پلی ساکاریدها می باشد که خواص مرطوب کنندگی و درمانی داشته است و شما می توانید به آسانی پوست خود را به وسیله برگ آلوئه ورا در روز مرطوب نمایید.

چگونگی مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

روش استفاده از برگ آلوئه ورا بسیار ساده و راحت است و شما می توانید یک برگ تازه الوئه ورا را از گیاه جدا کنید (البته برگ های تازه را می توانید از عطاری های معتبر نیز خریداری نمایید ) .
برگ را از وسط و در طول آن برش بدهید و بعد در کاسه بگذارید , اجازه دهید تا ژل از برگ بیرون آید و در کاسه جمع گردد البته با قاشق یا انگشت نیز می توانید ژل را از برگ بیرون بنمایید .بعد از آن شما یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به کاسه اضافه نمایید تا با ژل ترکیب شود . روغن زیتون سبب می شود که ژل در خود حل گردد و شما ساده تر می توانید آن را به مو و پوستتان بزنید . در صورتی که روغن زیتون ندارید از چند قطره آب برای کاهش غلظت ژل استفاده نمایید .
ژلی را که اماده کردید به قسمت های مورد نظر مانند لب ، آرنج و … که خشک هستند بمالید و آنها را ماساژ دهید . باید به پوسستان اجازه دهید که ژل را جذب خود کند و نیازی نیست آن را بشوید. اگر می خواهید موهایتان را مرطوب کنید کافیست به وسیله انگشت ژل را به موهایتان بزنید و به شانه تمیز آن را بر روی سطح موها پخش کنید . بعد از سپری شدن زمان پنج دقیقه آن را به آرامی بشوید.
لازم است بدانید اگر بر روی بدنتان زخم باز دارید از تماس مستقیم آلوئه ورا با زخم ها دوری کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ی مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا و دیگر روش های شفاف سازی پوست می توانید از طریق وب سایت کلنیک زلفینه یا مراجعه به این کلنیک از  دیگر خدمات آن از جمله : کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و .. بهره ببرید .

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 759
برچسب‌ها :
کاشت مژه دائم و طبیعی
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:35

کاشت مژه دائم و طبیعی : اول از هر چیزی باید تعریفی دقیق از مژه را بدانیم . مژه به تارهای موی گفته می شود که بسیار ریز و کوچک هستند و بر روی پلک ها قرار داشته اند و در واقع وظیفه آنها نگهداری و حفاظت از چشم در برابر گردوخاک، نور آفتاب و رطوبت است . هر کدام از اجزای صورت خود در زیبایی کلی نقش مهمی داشته اند . مژه ها نیز در این زیبایی جایگاه خاص خود را داشته اند . میزان بلند بودن مژه ها و پر بودنشان و همچنین فرم آنها به صورت ژنتیکی مشخص می گردد و در صورتی که شما از افرادی بوده اید که مژه های بلند یا پرپشتی داشته اید ولی دچار ریزش شده اند ممکن است به علت های زیادی باشد .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه دائم و طبیعی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

دلایل ریزش مو و مژه

ریزش مو همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  • وجود اختلالات تغذیه ی از جمله کمبود بیوتین ها ، کمبود اهن ، کمبود پروتئین ها
  • وجود مشکلات تیروئیدی شامل کم کاری تیروئیدی و پرکاری تیروئیدی ، آلوپسی اره آتا ، لوپوس و …
  • اشعه درمانی برای بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا داروهای پرتویی قرار گرفته اند
  •  ایجاد عفونت های ویروسی و قارچی یا اختلال های لبه پلک و بیماری های این چنینی می تواند سبب ریزش مژه شود .
  •  داشتن حساسیت به موارد آرایشی
  •  داشتن مشکلات پوستی مثل پسیوریازیس ، اگزما و …
  • وجود عواملی مانند شیمیایی ، تصادفات ، سوانح سوختگی و …

آیا کاشت مژه بصورت دائم و طبیعی موثر است؟

یکی از مواردی که امروزه طرفداران زیادی بدست آورده کاشت مژه دائم و طبیعی است که به زیبایی مژه و داشتن مژه های پرپشت و بلند کمک می کند . خانم های زیادی هستند که مشتاق این نوع کاشت هستند و دوست دارند مژه های داشته باشند که پرو بلند باشد تا زیبایی خودشان را تکمیل کنند . البته لازم است بدانید این کاشت موثر می باشد ولی مانند دیگر کاشت مو دارای قوانین و اصول خاص خود است . در این کاشت به دلیل حساسیت و ظرافتی که وجود دارد باید بسیار دقیق تر انجام شود و همین موضوع سبب شده تا تنها کلینیک ها و مراکز درمانی خاصی این نوع کاشت را انجام بدهند .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه به داشتن صورتی زیبا کمک می کند . و مهمتر از همه افرادی که به زیبایی چشم خود اهمیت زیادی را می دهند با کاشت مژه می توانند از اعتماد به نفس بالاتری برخ.ردار شوند . کاشت مژه بر روی پلک ها انجام می گیرد و در زیبا نشان دادن چشم ها تاثیر بسزایی دارد . اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی چشم های  خود اهمیت می دهید , می توانید عمل کاشت مژه دائم و طبیعی را انجام دهید .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه سر بزنید یا با رزرو وقت حضوری از مشاورین این کلنیک در مورد کاشت ابرو , کاشت مو , ترمیم مو و .. راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 884
برچسب‌ها :
تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:33

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو : لازم است در همین ابتدا بدانید گیاهان زیادی وجود دارد که خواص متعددی داشته اند و می تواند از ریزش مو جلوگیری کنند.
در واقع باید تغذیه ریشه مو به صورت صحیحی انجام گردد . گاهی سبک زندگی نادرست می تواند سبب شود که مشکلات ریزش مو پدید آید و هر فردی باید در زندگی به نکاتی مانند نداشتن استرس و کنترل آن ، خواب کافی ، تغذیه مناسب، ورزش و تحرک ، پاک سازی نمودن بدن از مواد زائد و … دقت داشته باشد .

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تاثیر مواد غذایی در جلوگیری از ریزش مو

مواد غذایی که دارای کلسیم هستند می توانند بر روی سلامت موهای هر شخص تاثیر بسیاری داشته باشند مثلا کشک جز مواردی است که کلسیم داشته و می تواند سبب شود موها استحکام خود را بدست بیاورند . البته افرادی که مزاج ضعیف وسردی دارند می توانند پودرپسته و شکر یا نبات را با یکدیگر مخلوط کرده و به عنوان یک تقویت کننده مناسب استفاده نمایند .

گاهی برخی از افراد با رژیم غذایی نامناسب ، سنگین و غیراستاندارد سبب می شوند که کیفیت موهایشان کاهش یابد و دچار ریزش شوند.
یکی از روش های که می تواند برای پیشگیری از رشد موهای زائد و جلوگیری از ریزش آنها موثر باشد پاکسازی بدن از مواد زائدی است که می توانند سبب بروز چنین عواملی شوند. البته عواملی که موجب می شوند این مواد زائد تجمع داشته باشند از عوارضی عامل های مانند عدم تحرک، استرس، یبوست و تعریق نامناسب و …هستند .

چگونه با گیاهان ریزش مو را برطرف کنیم؟

اگر می خواهید از تجویزهای گیاهی استفاده کنید باید اول قسمت کوچکی از پوست و موی تان را امتحان نمایید و در صورتی که حساسیت نداشتید برای تمام موها استفاده نمایید.
حنا و وسعه جز رنگ موی های طبیعی و تقویت کننده برای مو به شمار می روند که برای پوست های حساس می توان از آن استفاده کرد .

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

در زیر به چند مورد از اسامی گیاهانی که جلوی ریزش موها را می گیرند اشاره می کنیم :

بابونه : سبب تقویت تارهای مو می شود.
دم اسبی : سبب جوان سازی پیاز مو می شود و در نهایت به رشد مو کمک می کند.
علف گربه : جز گیاهان ضدخارش است و سبب می شود رشد مو تقویت شود.
غان : روغنی از درخت این گیاه تهیه می شود که می تواند به ریزش مو کمک کند و سبب شود موها رشد کند.
صبرزرد : افرادی که از این گیاه استفاده می کنند می توانند به رشدموهای خود کمک کنند و از ریزش آنها جلوگیری نمایند.صبرزرد با ایجاد گردش خون در پوست سبب تحریک سازی رشد مو می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت کلنیک کاشت مو زلفینه دیدن کنید یا با مشاورین این مرکز جهت رزرو وقت حضوری تماس حاصل نمایید و از دیگر خدمات این کلنیک اعم از کاشت ابرو , کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و … بهره ببرید .

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 747
برچسب‌ها :
تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:31

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن : متاسفانه امروزه بیماری های بسیاری در بین افراد شایع شده است که می توان بسیاری از آنها را بیماری های دانست که ریشه روحی و روانی داشته اند و مخصوصا از اضطراب و استرس های روزمره ما ناشی می شوند .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تریکوتیلومانیا چیست ؟

آلوپسی تریکوتیلومانیا یکی از انواع آلوپسی ها است که استرس و اضطراب می تواند مانند دیگر آلوپسی ها سبب تشدید آن شود و در اصل نوعی وسواس در کندن مو به شمار می رود .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

نام این بیماری به یونانی ها برمی گردد و افرادی که دچار آن هستند به کندن موهایشان وسواس شدید دارند و در واقع به بیانی ساده تر در هر زمانی به کندن موهایشان مشغول می شوند البته بیشتر خانم ها دچار این مشکل می شوند و در سن نوجوانی تا جوانی شایع تر است .
افرادی که دچار این بیماری شده اند به کندن موهای شقیقه خود عادت کرده اند و این کار تا زمانی انجام می شود که دیگر موی بر سرشان باقی نمی ماند البته این کندن ها تنها به موی سر ختم نمی شود بلکه سبیل ، ریش ، مژه و …نیز می تواند جز این آن باشد .

hrt بهترین روش درمان تریکوتیلومانیا

اگر فردی موی خود را بر اثر این بیماری از دست داده باشد تنها می تواند از روش HRT برای ترمیم استفاده کند . افرادی که دچار این عارضه شده اند کندن شدن موهایشان را بر این دلیل می دانند که زمان کندن مو از پوست سر زیر پوست کندن مو دقیقا حس می گردد و در تکنیک HRT حس کندن شدن مو حذف می شود و همین امر سبب می شود که تریوتیلومانیا به صورت کامل درمان گردد .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

برای درمان این بیماری و همچنین کم پشتی موها با کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و از دیگر خدمات مهم این کلنیک چون درمان ریزش مو , کاشت مو و … بهره مند شوید .

برچسب ها: , , ,

بازدید : 737
برچسب‌ها :
آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:24

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست : اول از هر چیزی باید بدانید که گاهی آدم بر اثر تغییرات هورمونی که پس از بلوغ رخ میدهد غدد چربی پوست سرشان بزرگتر می شود و در نهایت چربی بیشتری ترشح می کند . حدود هشتاد درصد از افراد دارای پوست چرب و موی چرب هستند .

به عقیده متخصصان پوست و مو در مورد درمان چربی موی سر ، بیشتر استفاده از شامپوی مخصوص موی چرب و شست و شوی زیادتر مطرح است . اما افراد باید بدانند که ریزش مو به چرب بودن مو ارتباطی نداشته و افرادی که بر این باورند که چرب بودن مویشان به ریزش مرتبط است باید بدانند این باور غلط است .

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

برخی از افراد همیشه از متخصصان می پرسند که آیا فردی که دارای پوست صورت چربی است کمتر از دیگران دچار چین و چروک می شود؟ که در پاسخ باید بدانند این موضوع نیز اصلا پایه و اساس علمی نداشته است و نمی توانیم بگوییم افراد دارای پوست چرب به نسبت دیگر افراد از نظر پیری زودرس در امان هستند بلکه این افراد فقط از کرم های چرب کننده کمتری استفاده می کنند .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

توصیه های لازم به افرادی که دارای موهای چرب هستند

همواره تاکید متخصصان به افراد دارای پوست چرب این است که میزان دقت خود را در شست و شوهای روزانه بالا ببرند و از شوینده های قوی که سبب خشکی پوستشان می شود دوری کنند . این افراد با استحمام زیاد ممکن است دچار خشکی پوست در قسمت های که غده چربی ندارد مانند ساعد، کمر ، ساق پا شوند لذا برای همه افراد توصیه می شود از مرطوب کننده در این قسمت ها استفاده گردد .

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

نکته مهم دیگری که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که موی چرب به هیچ وجه نمی تواند عامل ریزش موها باشد ولی می تواند در آن تاثیر بگذارد . اگر نگران ریزش موهای خود هستید و یا هر روش درمانی را برای از بین بردن ریزش مو امتحان کزده اید و بی نتیجه بوده با مشاورین و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و از نحوه ی کاشت مو , کاشت ابرو , ترمیم مو و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

 

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 732
برچسب‌ها :
لیپوماتیک
نویسنده : بهزاد مقتدر دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:20

لیپوماتیک

لیپوماتیک : امروزه بدلیل ماشینی شدن زندگی و کم تحرکی انسان ها فعالیت و تحرک نیز بسیار کند شده است و همینطور تغذیه افراد هم امروزه تغییر کرده است و این باعث تجمع چربی در بدن انسان ها میشود و باعث چاقی میشود و همانطور که میدانیم تجمع چربی در بدن ظاهر چنان خوبی ندارد و حتی برای سلامتی نیز خطرناک است بعضی از این چربی ها را میتوان با رژیم غذایی مناسب و ورزش و فعالیت حل کرد اما بسیاری از چربی ها که خیلی زیاد هستند و فرد دچار یک چاقی مفرط شده است فقط به وسیله رژیم غذایی مناسب و ورزش حل نمیشود . و البته این دو مورد هم است و باید این چربی ها را از ان ناحیه خارج کرد و اخیرا با ورود دستگاه لیپوماتیک که جز بی خطر ترین و جدید ترین دستگاه ها میباشد که باعث از بین رفتن چربی های موضعی است , و جایگزین تمام روش های قدیمی شده است .

لیپوماتیک

لیپوماتیک

این روش های قدیمی دارای یک سری نقص هایی هم بودند از جمله از این روش های قدیمی : لیپوساکشن , لیپولیزااولتراسونیک, لیزر لیپولیز است این دستگاه جدید که جایگزین همه روش ها شده است ساخت کشور بلژیک است و کاملا تایید شده است و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا, FDA است و یکی از بهترین و موثرترین روش های برای از بین بردن چربی ها است البته به این موضوع حتما باید توجه کنید که برخی از مراکز درمانی برای جذب بیماران از نام دستگاه لیپوماتیک استفاده میکنند اما در حالی که همان روش های قدیمی که نام بردیم مثل لیزر لیپولیز و اولترا سوند برای درمان استفاده میکنند و به این موصوع توجه داشته باشید .

 

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

مزایای لیپوماتیک

این دستگاه همانطور که گفتیم نسبت به روش های قدیمی خیلی بهتر است و شامل اون نقص ها نمیباشد و در اینجا میخواهیم بررسی کنیم که چه مزایایی نسبت به روش های قدیمی دارد  .

۱ – اولین مزیتی که دارد خیلی مهم است یکنواختی لایه چربی در زیر پوست است و با استفاده از لیپوماتیک دیگر باقی مانده چربی زیر پوست مثل روش ساکشن لمس نمیشود و این بسیار خوب است
۲ – دومین مزیتی که دارد بعد از این عمل یعنی برداشتن چربی با هر روشی لازم است تا یک مدت برای اینکه پوست بهتر جمع بشود گن زده شود در روش های قدیمی مثل ساکشن سنتی تا ۶ماه باید فرد گن میزد ئ=و حتی روش لیزر لیپولیز هم فرد باید ۲یا ۴ ماه گن بزند که در مقایسه با روش لیپوماتیک بسیار طولانی است زیرا روش لیپوماتیک کافی است بیمار فقط دو هفته گن بزند
۳ – در این روش پوست نیز بهتر جمع میشود و نسبت به روش های دیگر و این جز سومین ویژگی های خوب است که این روش ها دارند
۴ – چهارمین مزیتی که این روش دارد این میباشد که این روش بیهوشی ندارد و بیحسی موضعی است و بیمار در بیحسی موضعی احساس درد نمیکند در حالی که در روش های دیگر بیمار اگر بیحسی موضعی باشد احساس درد میکند و به همین دلیل از داروهای خواب اور و ارامبخش و بیهوشی های خفیف استفاده میشود .
با استفاده از این روش ترشح از محل ساکشن نهایتا ۳۶ساعت طول میکشد و تورم و ترشحات بعد از عمل خیلی کمتر است در حالی که در روش های دیگر ساکشن بیشتر است

دیگر مزایای لیپوماتیک

از ویژگی بسیار حائز اهمیت این روش این میباشد که ریسک عفونت در لیپوماتیک خیلی کمتر است
همینطور در این روش حتی گزارش امبولی چربی هم نشده است و احتمال ان خیلی کمتر است
از دیگر مزیت های این روش این میباشد که بعد از عمل در این روش نیاز به بستری نیست و بسیار بلافاصله بعد از عمل میتواند به کارش برسد
لیپوماتیک,خستگی و کوفتگی زیادی ندارد و نسبت به سایر روش ها کمتر است
الان در اینجا به یک سری سوال میپردازیم و جواب برخی از سوالات را میدهیم که باعث اگاهی بیشتری میشود

برداشتن چربی پوست با لیپوماتیک

بخاطر روشی است که استفاده میشود به این معنی است که در این روش امواج اینفراسوند وجود دارد و باعث میشود کل چربی به مانند ویبره از محل مورد نظر جدا میکند و خطای انسانی در این روش وجود ندارد و به همین دلیل باعث میشود هیچ ناهمواری به وجود نیایدهمچنین پزشک میتواند خیلی راحت چربی ها را از سطحی ترین لایه چربی گرفته همان چربی های سطحی که باعث سلولیت هم میشوند و حتی چربی های نزدیک عضله قرار دارند را برمیدارد و سلامتی بیمار را اصلا تهدید نمیکند و هیچ خطری ندارد

چه افرادی نمیتوانند لیپوماتیک را انجام دهند

دقت داشته باشید که قبل از این جراحی یک ازمایش کامل گرفته میشود زیرا افرادی که دارای فشار خون بالا و دیابت کنترل نشده دارند برای جراحی به این روش مناسب نیستند و همینطور بررسی های دیگری هم انجام میشود زیرا افرادی که سابقه بیماری قلبی عروقی مانند سکته قلبی و سکته مغزی داشته باشند جراحی نمیشوند همینطور باید به پزشک خود بگویید که ایا قبل از جراحی لیپوماتیک جراحی های دیگری مثل جراحی شکم و پهلو داشته اید در گذشته زیرا پزشک شما باید مطلع باشد

آیا برای انجام لیپوماتیک نیاز به بیهوشی است؟

همانور که گفتیم در این روش از بیحسی موضعی استفاده میشود و بعد از جراحی نیاز به بستری بیمار نیست و در موارد خیلی کم نیاز به بیهوشی د ارد و همانطور که مزیت های این روش را کفتیم این نیز جز مزیت های ان بود و در کل این عمل نیاز به بیهوشی ندارد و بدون بیهوشی انجام میشود

ایا بعد از لیپوماتیک چربی دوباره بازمیگردد ؟

بعد از جراحی به این روش تعداد زیادی از سلول های چربی در بدن انسان کاهش میابد اما دقت داشته باشید که اگر فرد دوباره شروع به پرخوری و رژیم غذایی نامناسب و کم تحرکی کند دوباره چاق میشود و اضافه وزن پیدا میکند و در ان محل هایی که لیپوماتیک انجام شده چربی زیادی به وجود نخواهد امد

ایا بعد از انجام لیپوماتیک پوشیدن گن الزامی است؟

با استفاده از این روش نیاز به پوشیدن گن در مدت طولانی نیستید اما هب پوشیدن گن سب جمع شدن بهتر پوست میشود و در بهبودی بیمار کمک میکند و در نتیجه جراحی تاثیر خیلی زیادی دارد و استفاده از گن برای خارج شدن ترشحات و کاهش ورم ها مناسب است و تاثیر مناسبی دارد

چه مناطقی از بدن را میتوان لیپوماتیک کرد؟

چربی های مناطقی مثل شکم,پهلو,ران,باسن,پشت و بازو را میتوان به روش لیپوماتیک چربی را خارج کرد و همینطور چون این دستگاه خیلی دقت و ظرافت بالایی دارد میتوان روی گردن , ساق ,صورت و زانو هم کار کرد این مناطق خیلی دقت زیادی میخواهد و دارای ظرافت است که دستگاه لیپوماتیک این کار را انجام میدهد .
حتما این نکات را بعد از لیپوماتیک به یاد داشته باشید و انجام دهید :

رعایت چند نکته بعد از لیپوماتیک

استفاده از گن همانطور که خیلی اشاره کردیم در نتیجه بسیار تاثیر دارد همینطور از کمپرس سرد و گرم بعد از جراحی استفاده نکنید و اصلا توصیه نمیشود استفاده از RFاز هفته دوم پس از لیپوماتیک بسیار خوب است و به نرمی و یکنواختی پوشش کمک میکند افراد از خوردن غذاهای چرب و پرنمک خودداری کنند و مایعات زیاد مصرف شود و داروهای تجویز شده باید سر ساعت مصرف شود . با رعایت این موارد و نکات میتوانید بهترین نتیجه را از دستگاه لیپوماتیک بگیرید .

با کلنیک کاشت مو زلفینه همراه شوید و از دیگر خدمات این کلنیک چون کاشت مو , کاشت ابرو , درمان ریزش مو و … بهره ببرید .

برچسب ها: , ,

بازدید : 699
برچسب‌ها :
کاشت موی مصنوعی قیمت و هزینه کاشت موی مصنوعی
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:57

کاشت موی مصنوعی قیمت و هزینه کاشت موی مصنوعی

کاشت موی مصنوعی : آیا شما هم تا به حال به اصطلاح کاشت موی مصنوعی روبرو شده اید؟ جالب است بدانید برخی از افراد تصور می کنند که با این روش می توانند برای همیشه زیبایی موهایشان را بدست بیاورند ولی باید باید که اگر از این روش برای ریزش موهایتان استفاده کنید باید منتظر عوارض آن نیز باشید زیرا هر چیزی جز موی شما اگر وارد پوستتان شود این امکان را دارد که در پوست شما عفونت ایجاد نماید .

کاشت موی مصنوعی

کاشت موی مصنوعی

در کاشت موی مصنوعی از موهای استفاده می شود که مصنوعی می باشد و در آسیا و چند کشور اروپایی نیز در دسترس بوده است . استفاده از این روش کاشت مو در برخی از کشورها اصلا مجاز نیست به این دلیل که باید به وسیله سوزن مخصوص روی سر گذاشته شود و این نوع کاشت مورد تایید اداره غذا و داروی آمریکا نبوده است .

معایب کاشت موی مصنوعی

کاشت به این شکل معایب جدی داشته است که می توان به عفونت های زیاد و بد آن اشاره کرد و ممکن است در ظاهر نیز پدید آید . در چنین کاشتی موها این امکان را ندارند که با بقیه موها رشد کنند و اگر پوست سر در برابر این موها واکنشی از خود نشان دهد باید برای درآوردن آنها اقدام نمود.موهای مصنوعی فارغ از نوع آن باید با دستگاه ایمپلنتر روی سر گذاشته شوند .

مزیت کاشت موی مصنوعی

یکی از مزیت های که برای این روش مطرح است آسانی آن می باشد که در طول چند روز می توان آن را آموخت و البته خونریزی ندارد و نتیجه را سریعا می توان مشاهده نمود .
بجای انکه از روش های قدیمی و منسوخ شده استفاده کنید می توان ترمیم مو به روش های جدید را بکار گرفت . کسانی که بانک موی خوبی نداشته است می توانند از روش HRT استفاده کنند که این روش به عنوان بهترین و موفق ترین روش برای آنها می باشد و هیچ نیازی به بانک مو نبوده و برای ترمیم از موهای استفاده می شود که همخوانی های لازم از نظر جنس ، رنگ و … را نیز با موهای فرد داشته است .
البته مزیت مهمی که نباید از یاد ببریم خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی است که سبب می شود افراد نتوانند ترمیم موی شما را تشخیص بدهند.البته تراکم بسیار طبیعی و بالای این روش سبب شده تا متقاضیان زیادی به سمت این روش بیایند و قابلیت های مانند حمام ، استخر، سشوار ، مش ، رنگ و … را نیز داشته است .

نکته 

هم اکنون این روش در ایران انجام نمی گردد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

بازدید : 698
برچسب‌ها :
کاشت موی اتوماتیک
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:48

کاشت موی اتوماتیک

کاشت موی اتوماتیک : جالب است بدانید اولین بار کاشت مو در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی طرح گردید و بعد از آن در سال ۱۹۵۹توسط یک پزشک آلمانی عملی شد . در سال های که گذشته است مطالعات زیادی در این حوزه صورت گرفته است که امروزه با بهره گیری از تکنولوژی به استفاده از میکروگرافت رسیده اند و همین موضوع سبب شده است که کاشت خیلی سریع و تقریبا سرپایی برای افراد انجام گردد .

کاشت موی اتوماتیک

کاشت موی اتوماتیک

کاشت مو چیست

اگر بخواهیم کاشت را به صورت ساده و خلاصه تعریف کنیم باید بگوییم به عملی کاشت مو می گویند که در آن مو از قسمتی برداشته می شود و در قسمتی که کم پشت یا طاس است ، کاشته می گردد. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد .

در زمان های گذشته وقتی کاشت مو انجام می شد مشکلات متعددی را برای بیمار به همراه داشت . یکی از مهم ترین این مشکلات در روش های سنتی FIT و FUT دستی بودن عمل کاشت بود چون این نوع کاشت توسط تکنسین انجام می شد و در بیشتر مواقع این نوع کاشت آسیب پذیر بوده و نتایج منفی را به همراه داشت ولی خوشبختانه این روزها با انجام کاشت موی اتوماتیک با دقت فراوان سبب شده که دیگر تمامی معایب گذشته از بین برود و کاشت مو به روش SUT از جمله روش های معروف در دنیا شود که برای کاشت از آن استفاده می شود .

البته لازم است در مورد کاشت به صورت روش های قدیمی یک نکته را نیز در نظر داشته باشیم که این کیفیت کاشت ممکن است در انتهای کار بسیار افت داشته باشد آن هم به دلیل خستگی و زمان بر بودن عمل کاشت بود که هم بر روی متخصص و هم متقاضی تاثیر گذار بود .

نکته

عمل کاشت باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص انجام گردد و از مراجعه به هر مرکزی باید اجتناب کرد .

مشاورین و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه پاسخگوی سوالات شما در خصوص کاشت مو هستند .

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 686
برچسب‌ها :
دوران نقاهت پس از کاشت مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:32

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو : افراد زیادی همیشه قبل از اینکه کاشت مو را انجام بدهند از دوران نقاهت می پرسند ، در ادامه این پست سعی کرده ایم مطالب مفیدی در مورد این موضوع به شما ارائه بدهیم با ما همراه باشید .
افرادی که برای کاشت مو به روش های های سنتی مانند FUT و FIT اقدام می کنند دچار مشکلات بزرگی می شوند که می توانیم به بیهوشی ها ، خونریزی ، بخیه و برداشت فلپ اشاره کرد البته مهم ترین موضوعی که مطرح است دوران نقاهت بعد از کاشت است .

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو

برخی از بیماران اینگونه می گویند که با استفاده از روش های سنتی به دلیل معایب آن (جراحی ، خونریزی،بخیه و …) مجبور بوده اند دردهای زیادی را تحمل کنند و مجبور بوده اند در خانه بشینند و از فعالیت های روزانه خود جا بمانند البته بعد از مدتی این عوارض کمتر می شده است . علاوه بر موارد فوق این افراد مجبور بوده اند تورم صورت و زیر چشم را تحمل کنند .

کاشت مو به روش SUT

اما روش کاشت مو به صورت SUT دارای هیچ کدام از این عارضه ها نبوده و فرد می تواند بعد از اینکه کاشت را انجام داد به فعالیت های روزانه خود ادامه بدهد و هیچ گونه خونریزی ، جراحی ، بی هوشی و … را نداشته باشد و البته دوران نقاهتی را سپری نخواهد کرد .
افرادی که این گونه کاشت را انجام میدهند دیگر نباید نگرانی داشته باشند و باید بدانند که با پیشرفت علم و به وجود آمدن این روش های جدید و نوین ، دیگر دوران نقاهتی در پیش نیست و شخص سریعا پس از اینکه کاشت را انجام داد می تواند به فعالیت های خود ادامه داده و به سرکار برود . روش های گذشته به دلیل خونریزی و جراحی و … فرد نیاز به استراحت داشت ولی این روش های جدید این معایب را نداشته است و مزایایی زیادی را برای عزیزان به همراه خواهد داشت .

با مشاورین و متخصصین کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و مشکل ریزش موهای خود را با ما در میان بگذارید تا بهترین روش های کاشت مو را برای موهایتان استفاده کنیم .

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 573
برچسب‌ها :
کاشت مو در ایران FIT
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:28

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو در ایران FIT  , کاشت مو به روش fit در ایران : همه ی ما داشتن موهای زیبا را دوست داریم و اگر دچار مشکلات مو مانند ریزش مو ، شوره سر ، طاسی و … شویم سریعا به دنبال راهکارهای می رویم تا بتوانید سلامت موهایمان را بدست بیاوریم . البته در این میان عده ی وجود داشته اند که برای درمان دیر اقدام می کنند و همین موضوع سبب می شود مشکلات جدی برای آنها پدید آید . در ایران خوشبختانه کاشت مو اگر در مراکز معتبر و توسط متخصص انجام شود می تواند نتایج رضایت بخشی را برای افراد به ارمغان بیاورد . کلنیک کاشت مو زلفینه مجهز به تیم پزشکی متخصص در زمینه کاشت مو آماده ی ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است .

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو به روش FIT

یکی از روش های کاشت مو که پس از روش اف یو تی یا پس از برداشت فلپ به عرصه کاشت معرفی شد روش اف یو تی می باشد . در این روش سعی بر برنداشتن فلپ ها و کاهش خونریزی شده است که باید بدانید کنترل نمودن این خونریزی ها کاری دشوای است ولی میزان خونریزی ها در روش fit به حداقل خود رسیده است .

علم پزشکی هر روز شاهد تغییرات گسترده و پیشرفت های زیادی است که توانسته است موفق تر از گذشته باشد . البته توجه به این موضوع به علل تقاضاهای گسترده برای زیبایی بوده است و در کاشت مو در ایران نیز از روش های جدید و به روز استفاده شده است و روش های جدید جای روش FIT را گرفته اند .

روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از بهترین روش ها است که در یک جلسه صورت می گیرد و بدون جراحی ، درد و خونریزی خواهد بود و همچنین تراکم بسیار بالای آن نیز از مزایای مهم این روش می باشد. البته نداشتن کبودی ، دوران نقاهت و ورم نیز از مواردی است که نباید در این روش از یاد ببریم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی کاشت مو به روش های مختلف در ایران با مشاوران کلینیک کاشت مو زلفینه در ارتباط باشید . با متخصصین ما در کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و مشکل ریزش مو خود را با ما در میان بگذارید .

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 573
برچسب‌ها :
سرکه علیه دشمنان مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:22

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو : تقریبا همه با مشکل داشتن موخره در مو مواجه اند و برای از بین رفتن آن ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد . موخره باعث می شود که رشد موها متوقف شود به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را درمان کرد . در اینجا به ذکر چند مورد از روشهای خانگی برای از بین بردن موخره می پردازیم :

روش های مبارزه با موخره به وسیله سرکه

ماسک روغن زیتون و سرکه سیب

معمولا افرادی که موهای شکننده یا خشک داشته اند دچار موخوره می شوند و در واقع این مورد سبب می شود که سلامت موهایشان از بین برودز. یکی از ساده ترین روش های که می تواند به رفع موخوره کمک کند چیدن نوک موها است . البته می توانید برای خلاصی از موخوره از ماسک های طبیعی و خانگی هم استفاده کنید که کمک زیادی به شما خواهند کرد . برای تهیه یک ماسک ساده می توانید موارد زیر را با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس روی موهایتان بگذارید بعد یک دستمال و حوله روی موهایتان بگذارید و پس از بیست دقیقه موهایتان را بشوید .
– سه قاشق غذاخوری روغن زیتون
– دو قاشق غذا خوری سرکه سیب
– دو قطره افشره خوراکی رزماری
– سه قاشق غذاخوری عسل

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه سیب برای تقویت مو

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، ، دو عدد تخم‌مرغ ، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین .
برای تقویت موهایتان می توانید ازاین ماسک استفاده نمایید. بدین صورت که ابتدا تخم مرغ ها را بشکنید و درون یک ظرف بگذارید سپس روغن زیتون ، گلیسیرین را به آن اضافه نمایید . اجازه دهید ۵ دقیقه سپری شود و بعد سرکه سیب را به مواد اضافه کنید . بعد خوب بهم بزنید حالا با شامپویتان موهایتان را بشوید و ماسک را روی موهایتان قرار دهید. بعد از بیست تا سی دقیقه آن را بشوید .

راهی برای مبارزه با شوره سر

اگر می خواهید یک ضدشوره قوی داشته باشید سرکه سیب را فراموش نکنید . بدین صورت که دو فنجان آب ولرم را با ۲ قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید و سپس روی موهایتان بریزید و به آهستگی ماساژ دهید تا محلول به خورد موهایتان برود . باید این محلول تا یک شب روی موهایتان باقی بماند و سپس صبح با شامپو موهایتان را بشوید . دقت کنید انزیم ها و اسیدهای که در سرکه سیب وجود داشته است سبب می شود که خارش ، ریزش ، شوره سر برطرف گردد. البته برخی می گویند که سرکه سیب بوی بدی داشته ولی شما سشوار می توانید آن را برطرف نمایید .

به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کنید و از دیگر خدمات این کلنیک بهره ببرید .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

بازدید : 598
برچسب‌ها :
تقویت مو با عسل
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:18

تقویت مو با عسل

تقویت مو با عسل : گاهی ریزش مو بر اثر مصرف داروهای بیماری های مانند فشار خون ، افسردگی ، اختلالات تیروئیدی و … حاصل می شود . البته با اینکه نمی توان این گونه ریزش مو ها را کنترل کرد ولی می توان از روش های استفاده کرد که این میزان ریزش را کاهش داد . یکی از مواردی که بسیار در پیشگیری از مو موثر است عسل است . همواره عسل خواص متعددی دارد که برای بیماری های مختلف نیز توصیه می شود .

تقویت مو با عسل و پیشگیری از ریزش مو

عسل از جمله مواردی است که خاصیت ضدباکتریای داشته است که سبب می شود شوره سر و ریزش مو کم شود و به سالم ماندن پوست سر کمک می کند .
علاوه بر آن میزان قند عسل در آن بالا است و موجب می شود آب حفظ گردد و رطوبت مو نیز محفوظ بماند و این رطوبت موجب نرم ماندن پوست دور ناخن می گردد .

تقویت مو با عسل

تقویت مو با عسل

خواص عسل

همانطور که بیان کرده ایم عسل خواص متعددی داشته است ولی دو مورد از مهم ترین خواص عسل در مورد مو عبارت اند از :

۱ – در صورتی که موهای شما بیش از اندازه در مقابل خورشید باشد خشک و کدر می شود و شما می توانید عسل را با آب ولرم مخلوط کرده و آن را به موهایتان بمالید تا کدری موهایتان از بین برود. ( یک قاشق عسل و ۲ پیمانه آب ) .

۲ – یک نرم کننده فوق العاده است . می توانید پیش از رفتن به حمام ، عسل را با روغن زیتون ترکیب کنید و ۳۰ دقیقه پیش از حمام به موهایتان بمالید . مقدار روغن را با توجه به چرب بودن مو یا خشک بودن آن تعیین کنید.

در زمان استفاده از عسل برای تقویت مو چه نکات مراقبتی را باید رعایت کنیم

همه ی ما می دانیم که بعد از استفاده از عسل ممکن است با چسبندگی مو روبرو شویم پس لازم است نکاتی را رعایت کنیم تا عوارض جانبی برایمان به همراه نداشته باشد :

  • مقدار استفاده شده از عسل باید کم باشد
  • هیچ گاه عسل را گرم نکنید
  • اگر می خواهید موهایتان نرم شود باید عسل را با روغن مخلوط نمایید

روش های ساده برای مراقبت از موها | درمان ریزش مو

۱ – یکی از ساده ترین روش ها این است که مواد زیر را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس روی پوست سر بگذارید و ماساژ دهید و یک دقیقه بعد آن را بشوید. اگر میخواهید به نتیجه ی خوبی برسید باید حداقل هفته ی یکبار آن را تکرار نمایید.

  • یک قاشق غذاخوری عسل
  • روغن زیتون
  • یک قاشق مرباخوری پودر دارچین

۲ –  اگر می خواهید موهایتان براق و نرم باشد می توانید مقداری عسل را با روغن زیتون به یک شامپوی ملایم اضافه نمایید و سپس استفاده کنید .
۳ – مخلوط آب پیاز ( یک چهارم پیمانه) و عسل ( یک قاشق غذاخوری) را ترکیب کنید و سپس روی پوستتان بمالید و روز بعد آن را بشوید .
۴ – مخلوط زرده تخم مرغ یا مقدار خیلی کم عسل ( به اندازه یک قاشق غذاخوری) را روی پوست سر خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید .

برای مراقبت از مو می توانید از روش های دیگری نیز استفاده کنید که میتواند علاوه بر عسل نتیجه بهترین به شما بدهد.مثلا از رژیم غذایی سالم مانند سبزیجات ها ، میوه های تازه ، غلات سبوس دار ، سویا ، جوانه ، ماهی و … استفاده کنید که علاوه بر بدست آوردن سلامت بدن می توانید به سلامت پوست و مویتان نیز کمک کنید .

رفع شوره سر

اگر می خواهید شوره سر و چربی مو را از بین ببرید می توانید پیش از اینکه به حمام بروید از آب لیمو استفاده کنید . بدین صورت که آب لیمو را به سرتان بمالید . علاوه بر رفع شوره سر می توانید به بهبود گردش خون نیز کمک کنید.

فراموش نکنید که مصرف زیاد آب می تواند از ریزش مو جلوگیری کنید یا اینکه در هر هفته یکبار از یک لیوان کوچک آب اسفناج استفاده نمایید .

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 557
برچسب‌ها :
کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:16

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد : امروزه افراد بسیاری هستند که برای کاشت مو اقدام می کنند چون همگی می دانند مو در زیبایی تاثیر جدی دارد و متاسفانه با پایین آمدن سن طاسی سر که پیش تر ۳۱ سال و هم اکنون۲۴ است، مورد توجه قرار گرفته است.ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی برای شما اتفاق بیوفتد.

کاشت موی قابل رشد

افراد پس از اینکه دچار ریزش مو می شوند به فکر درمان می افتد و دوست دارند زیبایی خود را بدست بیاورند و برخی به سراغ داروها و مواد شیمیایی می روند بدون اینکه بدانند این مواد نمی توانند تاثیری بر روی ریشه مو داشته باشند و تنها بر روی ساقه مو تاثیر می گذارند و البته ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشد. امروزه متاسفانه محصولاتی با تبلیغات زیادی صورت می گیرد که مدعی هستند می توانند برای درمان و جلوگیری ریزش مو از آنها استفاده شوند ولی باید بدانید آنها تنها به منظور شست و شوی مو و پاک کننده هستند و نمی تواند تاثیر جدی روی ریزش موی شما داشته باشند.

یکی از بهترین روش های که شما می توانید برای جبران موهای از دست رفته از آن استفاده نمایید کاشت مو است.کاشت مو به دو صورت قابل رشد و غیر قابل رشد انجام می شود که هر کدام از آنها دارای قواعد و اصول خاصی هستند:

اگر کاشت مو قابل رشد باشد روش SUT است:

این روش به صورت مادام العمر است و مو کاملا زنده می شود و قابل رشد است. در روش SUT در یک جلسه بدون اینکه جراحی ، خونریزی صورت بگیرد تا ۱۴۰۰۰تار مو کاشته می شود . لازم است بدانید متقاضی در این روش بیهوش نمی شود و کاملا مراحل کاشت با دستگاه اتوماتیک می باشد.

اگر کاشت مو غیر قابل رشد باش روش hrt است:

اگر موی که کاشته می شود غیر قابل رشد باشد یا همان ترمیم مو ، روش hrt است.این روش هیچ محدودیتی ندارد و همین موضوع سبب شده تا طرفداران بسیاری بدست بیاورد. در این روش هیچ نیازی به بانک موی فرد نمی باشد و تنها در یک جلسه صورت می گیرد. فرد می تواند در این روش قدموی خود را به دلخواه انتخاب کند.

خوشبختانه این روش در بسیاری از مراکز معتبر کاشت انجام می شود. در ترمیم مو خط فرق و خط رویش کاملا طبیعی بوده است. روش ترمیم به این صورت است یک لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه می شود و سپس موها بر روی آن سوار می شوند . جالب است بدانید این روش قابل تشخیص از سوی افراد نیست و کسی متوجه ترمیم شما نخواهد شد . خانم های عزیز می توانند از این روش استفاده کنند و همچنین بیماران قلبی ، شیمی درمانی ، پسوریازیس ، بیماران اکتیوز ، فشار خون و … می توانند از hrt استفاده نمایند.

نکته مهم ) با اینکه کاشت مو به عنوان یکی از روش های موثر و تاثیر گذار است ولی باید بدانید انجام آن باید در مراکز معتبر صورت بگیرد و متخصص اینکار را انجام بدهد و فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 577
برچسب‌ها :
چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 17:57

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ گاهی ریزش های موی رخ میدهد که موقتی هستند مثلا ریزش مو در زمان بیماری که به دلیل کارکرد سیستم ایمنی بدن است و برای اینکه با ویروس ها و میکروب ها مقابله کند ، انرژی و مواد غذایی را به اعضای درگیر بیماری و گلبول های سفید منتقل می کند و زمانی که این مواد مغذی در موها کم شود نوعی ریزش را به وجود می آورد.

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

زمانی که درجه حرارت بدن بالا باشد می تواند برای زمان کوتاهی ، اثرات مخربی را بر روی موها پدید بیاورد و در نهایت سبب شود ریشه مو سست گردد.
پزشکان و متخصصان همواره به خانم های عزیز توصیه می کنند که اگر قصد دارند در موهایشان تغییراتی مثل رنگ کردن مو ، حالت دادن مو و … را ایجاد کنند باید حتما پس از برطرف شدن ریزش موقتی موهایشان باشد تا ریشه موهایشان قدرت و استحکام خود را بدست بیاورد.

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

نکته مهم )

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ یکی از نکات مهمی که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند شانه کردن مو در زمان تب است.اگر تب دارید هیچگاه موهایتان را شانه نکنید زیرا سبب می شود فشار زیادی به ریشه موهای وارد شود که سست شده اند. زمانی که شخص تب دارد یا بیمار است به علت تعریق زیاد، موها زیادتر چرب می شوند و همین موضوع می تواند سبب ریزش می گردد. توصیه می شود در زمان بیماری موهای خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

آیا رنگ کردن زیاد مو با سرطان مرتبط است؟

در پاسخ به سوال چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ جالب است بدانید تحقیقات زیادی صورت گرفته است که نشان می دهد افرادی که در سال بیشتر از ۹ بار موهایشان را رنگ می کنند به نسبت افراد دیگر بیشتر در خطر مبتلا شدن به سرطان خون از نوع لنفوم هستند. این نوع سرطان در سیستم لنفاوی بدن اتفاق می افتد.این سیستم شبکه ی از رگ ها بوده که قسمتی از سیستم دفاعی بدن را تشکیل میدهد و سبب جابه جایی سلول های ضدعفونت به نام لنفوسیت می شود و اقدام به تخلیه سلول های مرده از بافت می نماید.
اگر میزان رنگ کردن مو زیاد شود این امکان نیز وجود دارد که فرد به سرطان مثانه مبتلا گردد.

خانم های باردار موهایتان را رنگ نکنید

همیشه به خانم های باردار توصیه شده که موهای خود را در زمان بارداری رنگ نکنند.با اینکه هنوز هم نمی توان به صورت صددرصد عنوان کرد که رنگ مو بر روی جنین تاثیر گذار است ولی برای برقرار اطمینان بیشتر نباید در این دوران موها را رنگ نمود.

پوست کف سر می تواند مقداری از موادشیمیایی را در خود جذب کند و همین مواد ممکن است وارد جریان خود شوند و از آنجا که شکل گیری جنین در سه ماهه اول بارداری است و وضعیت جنین در این زمان بسیار حساس است، خانم های باردار نباید از مواد شیمیایی استفاده نمایند.
نکته مهم ) استفاده از رنگ های شیمیایی ممکن است سبب سقط جنین شود.

رنگ مو چه عوارضی دارد؟

– ایجاد حساسیت های پوستی ، خارش ، شوره سر ، قرمزی پوست سر
– خشکی مو و زبرشدن ، شکنندگی مو در اثر از بین رفتن چربی مو
– آسیب رساندن به مو و ایجاد موخوره
– ایجاد آلرژی در افراد مانند خارش و قرمزی پوست سر و گاهی با ورم و سوزش همراه است
– در افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت داشته اند سوختگی سر ایجادمی شود که می تواند برای همیشه برای شخص باقی بماند.

توصیه های جدی در رنگ مو

۱)زمان استفاده از رنگ مو حتما از دستکش استفاده نمایید تا آسیبی به پوست دستان شما وارد نشود.

۲)هیچ وقت بیشتر از زمان تعیین شده رنگ مو را بر روی موهایتان نگذارید

۳)بعد از زمان مشخص ، حتما بصورت کامل پوست سرتان را خوب بشوید.

۴)به نوشته ها و دستورالعمل های که بر روی جعبه رنگ ها نوشته شده است دقت کنید

۵)هیچ گاه دو نوع رنگ را با یکدیگر ترکیب نکنید زیرا ممکن است که واکنش شیمیایی جدید ی اتفاق بیوفتد و ماده خطرناک ایجاد شود

۶)پیش از اینکه رنگ موی را استفاده کنید حتما مقدار کمی از آن را روی پوست دستتان امتحان کنید تا اگر نسبت به آن حساسیتی دارید مطلع شوید .

۷) از رنگ های شیمیایی برای مژه ها و ابروهایتان استفاده نکنید

۸)تا جایی که امکان دارد موهایتان را رنگ نکنید البته که این موضوع تقریبا تغییر ممکن است چرا که هر کسی برای زیباتر شدن  و همچنین ترمیم موهای خود از رنگ کردن استفاده می کند. ولی اگر برایتان مقدور است به جای اینکه از رنگ های شیمیایی برای موهایتان استفاده کنید، رنگ های گیاهی و طبیعی را بکار بگیرید و حتما اصول و نکات لازم را رعایت فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و با نحوه ی کاشت مو , کاشت ابرو , درمان ریزش مو و .. آشنا شوید .

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 586
برچسب‌ها :
عمر ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 17:54

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو : یکی از موضوعاتی که در ترمیم مو بسیار مهم است عمر یا دوام آن است که بیشتر از ترمیم مو ضروری است . در ترمیم مو نیز مانند دیگر موارد دارای عمر مفید است آن هم به دلیل حساسیت و ظرافتی است که در شکل گیری ترمیم مو بکار گرفته شده است.

ترمیم مو چیست

ترمیم مو را می توان اینگونه تعریف کرد:

جایگزین کردن موهای جدید و همچنین ترمیم کردن موهای ضعیف که به روش های مختلف صورت می گیرد. لازم است بدانید در ترمیم مو از موهای استفاده می شود که کاملا طبیعی می باشند و شما قادر هستید بعد از آن به فعالیت هایتان ادامه دهید و هر حالتی را که دوست دارید به موهایتان بدهید .

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو

مزیت های ترمیم مو

البته ترمیم مو مزیت های زیادی داشته است که می توان به مواردی چون استفاده از حمام ، سونا، جکوزی ، استخر و…. استفاده نمایید و همچنین قابلیت استفاده از ژل ، تافت ، رنگ و … را داشته است. البته فراموش نکنید که موهای که در ترمیم مو موهای که بکار رفته است در زیر پوست قرار نمی گیرند و کاشته نمی گردد و تغذیه آنها از هیچ منبعی شکل نگرفته و ریشه نداشته اند به همین دلیل آنها عمر مفیدی دارند که در ایران در صورتی که به صورت استاندارد روز دنیا باشد این زمان مفید بین دو تا سه سال است . البته نباید فراموش کنید که مرکز های که مجوز ندارند نمی توانند قابل اعتماد باشند چون عمر مفید موها به نحوه ی آموزش و رعایت نکات اصولی بستگی داشته است اما اگر شما در مرکزی معتبر اینکار را انجام بدهید که تمامی نکات آموزشی را رعایت کرده باشد عمر مفید می تواند ۴ تا ۵ سال نیز باشد.

عمر ترمیم مو به وسیله HRT

روش استاندارد ترمیم مو در دنیا HRT است . ترمیم مو مانند دیگر روش های زیبایی دارای روش های متفاوتی است که روش HRT به عنوان اخرین و بروز ترین روش به شمار می رود . در این روش یک شبکه شبیه سازی روی پوست سر ساخته می گردد که فیکس آن نیز با روش بافت و کراتین بر روی سر صورت می گیرد . همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم موهای که استفاده می شود کاملا طبیعی است و قابلیت های متنوعی مانند سشوار، تافت ، رنگ ، ژل و … را داشته است . تمامی مراحل در یک جلسه انجام می شود و شما می توانید عمر مفید آن را با ۲ تا ۳ سال تجربه کنید البته عمر کامل ۴ تا ۵ سال است و قطعا شما اعتماد به نفس خودتان را بیشتر از گذشته بدست می آورید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی ترمیم مو , عمر ترمیم مو , درمان ریزش مو به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کرده یا با مشاوران این مرکز تماس بگیرید .

بازدید : 542
برچسب‌ها :
متخصص پوست و مو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:55

متخصص پوست و مو , مرکز و کلینیک پوست و مو , پزشک متخصص پوست و مو , دکتر بیماری های پوستی , متخصص بیماری های مو , فلوشیپ پوست و مو : اکثر بیماری های پوست و  مو واگیردار هستند . و با افزایش جمعیت شهرهای بزرگی مثل تهران خطر ابتلا به این نوع بیماری های واگیر پوستی و مو بیشتر می شود . با مراجعه به کلینیک پوست و مو زیبایی متوجه می شویم که خیلی از افراد از بیماری های پوست و مو رنج میبرند به ویژه برخی از این بیماری ها خیلی بیماری های خطرناکی هستند . لذا باید مراقبت های مناسبی از خود در مقابل ابتلا به این نوع بیماری ها انجام دهیم . در این بخش سعی خواهیم کرد بهترین متخصصی پوست و مو زیبایی را معرفی کنیم .

کلینیک پوست و مو


کلینیک پوست و مو

همانطور که می دانیم اکثرا متخصص پوست و مو همشون برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند و در انجا فعالیت می کنند . لذا آشنایی با برخی از کلینیک های پوست و مو در تهران و شهرستانها برای پیشگیری از بروز بیماری های پوستی و یا درمان بیماری مفید خواهد بود در این بخش از وب سایت سعی خواهیم کرد بهترین کلینیک پوست و مو در هر شهرستان و به ویژه تهران را معرفی کنیم .

معیار انتخاب کلینیک پوست و مو

پیشرفتی که علم پزشکی در سال های اخیر در زمینه پوست و مو داشته است در خیلی از رشته های دیگر نداشته . توجه به زیبایی و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترین مسائل هر فردی تبدیل شده است . از این رو بیشتر افراد همیشه به دنبال بهترین کلینیک پوست و مو می گردند . که برای این کار معیار های خود را دارند . در زیر به برخی از معیار های کلی برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو اشاره ای می کنیم :

برخی از معیار های انتخای بهترین کلینیک پوست و مو

  1. داشتن متخصصین پوست و مو حرفه ای و دارای فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان : پزشک متخصص و با تجربه مهمترین عامل در انتخاب کلینیک می باشد . متخصص پوست و مو که دارای برد پزشکی بالا باشد در تشخیص بیماری پوستی و مو سریعتر و دقیقتر خواهد بود.
  2. تجهیزات کلینیک پوست و مو : از دیگر مواردی که در انتخاب کلینیک باید دقت داشته باشیم استفاده از تجهیزاتی است گه در اختیار کلینیک قرار دارد . شاید یک کلینیک همیشه دارای بهترین متخصصین باشد ولی تجهیزات مناسبی برای درمان و رفع بیماری های پوستی و مو را نداشته باشد.
  3. کادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نیروی کار متخصص در کلینیک میزان کیفیت کلینیک را بیان خواهد کرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب کادر یک کلینیک می تواند معیار خوبی برای انتخاب باشد.
  4. موقعیت کلینیک و دسترسی به محل : از دیگر مواردی که در انتخاب مرکز پوست و مو باید دقت داشته باشیم آسانی تردد و دسترسپذیری به موقعیت محل کلینیک است .
  5. داشتن فضای مناسب و کافی محیط کلینیک : همیشه کلینیک های زیادی را دیده ایم علارغم اینکه دارای متخصصین خوب و با تجربه ای هستند ولی محیط کاری خیلی کوچکی دارند که واقعا اذیت کننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشکی بالا

متخصص پوست و مو

 

تقریبا می توان گفت اکثر متخصصین که برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند دارای مدرک فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر دنیا هستند . لذا بهترین راه برای شناسایی و شناخت پزشکان برتر پوست و مو می توان بیوگرافی آنها را که اکثرا دارای وب سایت هستند مطالعه کرد . همچنین لیزر لند افرادی را که دارای تجربه و تخصص کافی باشند در این موقعیت وب سایت معرفی خواهد کرد . اما با این حال از کاربران عزیز درخواست داریم که در انتخاب متخصص در لیزر لند دقت کافی داشته باشند چرا که وب سایت لیزر لند فقط محیط مجازی برای معرفی و تبلیغات می باشد. و هیچ نوع خدمات درمانی ارائه نمی دهد.

 

متخصص پوست و مو

بازدید : 572
برچسب‌ها :
لاغری موضعی در غرب تهران
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:12

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران , کلینیک لاغری در غرب تهران , متخصص لاغری موضعی با لیزر در شمال و غرب تهران : داشتن اندامی تراشیده و استاندارد آرزوی هر فردی است . از این رو بیشتر افراد که دوست دارند اندام خوشی داشته باشند به دنبال کلینیک زیبایی می گردنده متخصصین حرفه ای و کار کشته ای دارد . تقریبا می توان گفت برای لاغری با استفاده از درمان دو راه حل وجود دارد:

  1. لاغری با جراحی
  2. لاغری بدون جراحی

لاغری موضعی در غرب تهران

بحث ما در اینجا به غیر از روش جراحی است در اصل روشهایی را دنبال می کنیم که به راحتی در کلینیک های زیبایی قابلیت انجام را دارند . استفاده از لیزر درمانی یکی از روشهای متداول و محبوبی است که امروزه برای لاغری موضعی از آن استفاده می کنند . در اکثر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران از دستگاه های چند منظور لیزر استفاده می شود . از این رو همیشه تعداد متقاشیان بالایی دارند. بدون درد بودن و مدت زمان سریع انجام عمل لیزر لاغری از مزیت هایی است که باعث شده است تا این روش برای لاغری موضعی مورد استفاده شود .

چرا لاغری موضعی در غرب و شمال تهران

همانطور که می دانیم بیشتر پزشکان متخصص زیبایی که خیلی حرفه ای و کار کشده اند در شمال و غرب تهران کلینیک خود را احداث می کنند . از این رو همیشه بیشتر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران واقع شده اند . هر چند کاری که در این کلینک ها انجام می شود تفاوت چندانی با کلینیک های سایر مناطق ندارد .

نکته مهمی را هم که باید مد نظر داشته باشیم این است که در کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران و نیز شمال برای راحتی و رفاه متقاضیان لاغری , برای لاغری بانوان از کادر و نیروی خانم و برای آقایان نیز از نیروی آقا استفاده می شود . تا متقاضی با آرامش خیال اقدام به انجام عمل لاغری موضعی کند.

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

با رشد و پیشرفت روز افزون علم پزشکی زیبایی و فن آوری پزشکی امروزه استفاده از لیزر درمانی محبوبیت بالای پیدا کرده است . چرا که سرعت و دقت و نیز بدون درد بودن مزیت برتری این روش است . همچنین نتایج شگفت انگیزی این روش درمانی است .  از این رو لاغری موضعی با لیزر نیز محبوبیت بالایی به ویژه برای افرادی که بیش از اندازه لاغر نیستند و دوست دارند اندام خوش فرمی داشته باشند , دارد . با لاغری موضعی توسط لیزر به اندام دلخواه و منظم خودتان می توانید دست پیدا کنید . دقت بالای لیزر در لاغری موجب شده است نتایج شگفت انگیز و معجزه واری را پدید آورد.

برچسب ها: , , ,

بازدید : 491
برچسب‌ها :
عمل جراحی اسلیو برای لاغری
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:09

عمل جراحی اسلیو برای لاغری , اسلیو محبوبترین عمل جراجی چاقی

عمل جراحی اسلیو برای لاغری  , هزینه جراحی اسلیو , مختصص جراحی اسلیو معده , جراحی چاقی اسلیو , اسلیو معده , بهترین و محبوبترین روش جراحی چاقی اسلیو معده است : جراحی اسلیو معده امروزه یکی از رایجترین عمل های رفع چاقی در دنیا است . افرادی که قصد انجام عمل جراحی اسلیو را دارند قبل از انجام اسلیو سوالات زیادی ذهنشان را درگیر می کند .در این مقاله به صورت کامل عمل جراحی اسلیو برای چاقی را شرح می دهیم و تا جایی که امکان دارد سعی می کنیم تمامی سوالات ذهن شما را پاسخ دهیم.

عمل اسلیو معده

تغییراتی که در جراحی اسلیو معده بر روی دستگاه گوارشی رخ می دهد

می توان گفت امروزه برای برطرف کردن چاقی بهترین راه جراحی است در بین تمامی جراحی های چاقی عمل اسلیو معده محبوترین و نتیجه بخش ترین عمل می باشد. جراحی اسلیو نوعی جراحی چاقی است که در این عمل بخش بزرگی از معده بیمار را برمی دارند . این عمل موجب می شود یک محدودیت اجباری در میزان مصرف مواد غذایی در فرد شود که به شدت کاهش اشتها را به دنبال دارد و لذا ظرفیت محدود برای پذیرش مواد غذایی توسط معده.

در این نوع جراحی ۸۰ درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتی از معده – که هورمون گرلین (GHERLIN؛ هورمونی که نقش بسزایی در ایجاد اشتها دارد یا همان هورمون گرسنگی) ترشح می کند – از معده جدا شده و قسمت باقی مانده معده با نخ های تیتانیومی مخصوص و به کمک یک دستگاه ویژه جوش می خورد.

بعد از عمل جراخی اسلیو معده به دلیل کاهش زیاد حجم معده و نیز از بین رفتن هورمن گرسنگی فرد تمایل بسیار کمی برای مصرف مواد غذایی پیدا می کند . لذا در یک سال اول بعد از جراحی کاهش قابل توجی از وزن فرد را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول در رابطه با عمل جراحی اسلیو

 

جراحی اسلیو ( جراحی چاقی ) برای چه افرادی مناسب است ؟

انتخاب روش جراحی برای رفع چاقی در افراد متفاوت است و پزشک متخصص و جراح باید در این انتخاب تصمیم بگیرد بر اساس معاینه ها و بررسی سبک زندگی فرد پزشک تصمیم میگیرد که بر روی فرد عمل اسلیو انجام شود یا نه .جراحی اسلیو برای رفع چاقی افرادی که وزن زیادی دارند و دچار بیماری خاص مثل دیابت و یا بیماری معده نمی باشند و وزن زیادی دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. اما برای افرادی که دارای وزن بسیار بالا ( بالای ۱۵۰ کیلو ) هستند و نیز دارای بیماری های خاص می باشند نمی توان گفت حتما باید عمل اسلیو معده را انجام دهند. لذا تشخیص این موارد بر عهده پزشک معالج می باشد.

با عمل جراحی چاقی اسلیو چقدر وزن کم خواهیم کرد؟

بر اساس یافته های اخیر پزشکان متخصص عمل جراحی چاقی , در نتیجه عمل اسلیو معده حدودا باید ۸۰ تا ۹۰ درصد اضافه وزن فرد در طی ۱۸ ماه از دست برود . در اصل می توان گفت چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلو باید وزن کم کند در طی ۱۸ ماه .

آیا جراحی چاقی اسلیو موجب بروز سرطان معده می شود؟

در صورتی که فرد از هر نظر سالم بوده باشد و هیچ نوع ضایعه سرطانی در معده قبل از عمل اسلیو نداشته باشد . بعد از انجام عمل جراحی اسلیو به هیچ وجه سرطان معده ایجاد نخواهد شد. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که به دلیل اینکه عمل اسلیو موجب کاهش وزن در فرد می شود لذا از بروز بیشتر سرطانها مانند سرطان تخمدان در زنان جلوگیری می کند.

بعد از عمل اسلیو دیگر نمی توان آندوسکوپی از معده انجام داد؟

در جواب باید بگیم که چنین نیست ؛ در عمل اسلیو هیچ تغییری در مسیر گوارشی ایجاد نمی شود و تنها سایز معده بیمار کوچکتر می شود , لذا آندوسکوپی همانند قبل قابل انجام است و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

بعد از جراحی اسلیو معده دوباره بزرگ می شود ؟

باید دقت داشته باشیم که بعد از عهر نوع عمل جراحی یک سری نکات را باید رعایت کرد . اگر بعد از اسلیو معده نکاتی که در رابطه با تغذیه به بیمار گفته شده رعایت نکند , امکان افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم معده امکان دارد . البته با توجه به اینکه در عمل اسلیو ۸۰ درصد حجم معده برداشته می شود این رقم زیادی نیست.

امکان دارد بعد از جراحی اسلیووزن کم نکنم ؟

باید توجه کنید در عمل اسلیو معده تنها بخش بزرگی از معده را جدا می کنند . لذا اینکه وزن کم خواهید کرد صد در صد است ولی میزان وزنی که دلخواه شماست بسته به هماکاری شما با پزشک متخصص دارد. لذا در طی دوره دمان بهتر است هرچه پزشکتان دستور می دهد اجرا کنید.تا به نتیجه ایده آل برسید.

بعد از عمل جراحی اسلیو نیاز است دوباره رژیم بگیریم ؟

نه لازم نیست , بعد از اسلیو معده نیازی به گرفتن رژیم نیست چرا که به صورت خودکار میل و اشتهای شما به اندازه قبل توجهی به خوراکی های مختلف از بین خواهد رفت . اما باید دقت داشته باشید که رژیم غذایی شما نیز بعد از عمل اسلیو معده باید تحت نظر پزشکتان باشد. در غیر این صورت اگر دوباره به غذا خوردن بیش از اندازه ادامه دهید و رعایت نکنید احتمال اینکه نتیجه مطلوب بگیرید بسیار پایین است.

بعد از عمل جراحی اسلیو موقع غذا خوردن حالت تهوع خواهم داشت تا آخر عمرم ؟

بعد از عمل اسلیو معده به دلیل تغییر چشمگیری بر روی اندازه معده شما در یک دوره کوتاه مدت موفع عذا خوردن حالت تهوع خواهید داشت ولی دائمی نیست و باید دقت داشته باشید در هفته های بعد از عمل اسلیو کیفیت و نوع مواد غذایی که مصرف می کنید باید زیر نظر تیم پزشکی باشد و متخصص باید نوع و کیفیت غذا را برای شما تجویز کنند.

در صورت رعایت برنامه غذایی که از طرف تیم پزشکی به شما داده می شود تمام علائم وعوارض گوارشی بعد از عمل اسلیو به سرعت رفع خواهد شد . لذا در دو هفته اول بعد از عمل اسلیو صد در صد بهترین مواد غذایی برای شما عذاهای نرم و آبکی خواهد بود و در نهایت تیم پزشکی باید تصمیم بگیرد که از چه زمانی شما می توانید از مواد عذایی جامد استفاده کنید.

احتمال مرگ در عمل اسلیو چقدر است ؟

احتمال مرگ کمتر از نیم درصد است که این عدد ریسک طبیعی برای جراحی ها می باشد و اسلیوهم همانند سایر عمل های جراحی باز می باشد .

بعد از عمل اسلیو باید عمل جراحی پلاستیک نیز انجام دهم ؟

باید توجه داشت که بعد از عمل اسلیو وزن زیادی را در مدت زمان کمتری از دست خواهید داد لذا بافت پوست فرصت تطابق کامل با چربی های زیر پوست را نخواهد داشت و امکانش زیاد است که دچار افتادگی پوست در نواحی شکم و دور کمر شوید . در صورتی که این افتادگی بیش از حد باشد با تشخیص پزشک متخصص نیاز به جراحی پلاستیک خواهید داشت . برخی از بیمارها بعد از عمل اسلیو مایعات را به اندازه مصرف نمی کنند که این خود نیز باعث می شود تا افتادگی زیادی رخ دهد.
افتادگی های جزئی با استفاده از تکنیک لاغری موضعی آر اف قابل برطف می باشد.

بعد از انجام عمل اسلیو می توانم باردار شوم ؟

بله امکان باداری بد از عمل جراحی اسلیو اکانپذیر می باشد ولی یک و نیم سال بعد از انجام عمل اسلیو امکان خواهد داشت . لذا به تمامی افرادی که قصد بارداری بعد از اسلیو معده دارند توصیه شده که تا ۱۸ ماه پس از عمل اقدام به باردار شدن نکنند.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 532
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 72
تعداد کل نظرات : 0